Meer loyale en tevreden klanten
Maak fans van je klanten
Inbound Marketing en Inbound Sales gaan helemaal over het leveren van juiste content aan de juiste doelgroep en klanten op het juiste moment. Alleen omdat iemand een contract met je heeft ondertekend of je producten heeft gekocht, betekent dat niet dat je ze kunt vergeten. Dat is het ergste wat je kunt doen! Zorg juist voor meer tevreden, loyale klanten.
Bedrijven die geloven in de inbound methodologie, blijven zich bezighouden met enthousiasmeren, upsell mogelijkheden creëren en hun huidige klantenkring laten groeien tot promotors van de organisatie. Maar hoe doe je dat?

Hoe maak je van je klanten tevreden klanten?
Hoe maak je van webisite bezoekers goede leads?
Vaak wordt deze stap helaas nogal eens vergeten door organisaties. Het is ongelooflijk belangrijk om te blijven communiceren met je klanten nadat ze een contract hebben getekend. Inbound marketing heeft alles te maken met het bieden van de juiste content aan de doelgroep, of dit nu bezoekers, leads of bestaande klanten zijn. Inbound organisaties blijven hun klanten dus aanspreken en verblijden, wat je uiteindelijk zou moeten helpen om meer upsell mogelijkheden te creëren.
Blijf onder de aandacht
Wat ideeën om onder de aandacht te blijven bij je klanten, zijn