Online Marketing Blog

Doelstellingen formuleren, zo doe je dat SMART
Snel naar: Doelstellingen in de basis? Je wilt prestaties binnen je organisatie verbeteren en directe bijdrage leveren aan de bedrijfsdoelstellingen? Daarnaast wil je dat iedereen zich concentreert op hetzelfde doel en dat er een goede

Haal 10x meer uit je landingspagina [115x sterker uit de crisis]
Veel ondernemers (en managers) rommelen maar wat aan als het gaat om marketing. ‘Nieuwsbrieven’ worden verstuurd omdat het ‘nou eenmaal weer lang geleden is’. En vaak wordt veel geld weggespoeld aan ondoordachte online advertenties. En

Meer websitebezoekers met de Pillar page-strategie [Sterker uit de crisis #3]
Het is voor veel bedrijven lastig om voldoende zoekverkeer naar de website te krijgen. De concurrentie is hoog. En hoe kun je op tegen het geweld van de concurrenten die al veel langer bezig zijn

Hoe maak je een goede Lead Magnet? [Sterker uit de Crisis #2]
Hoe maak je een lead magnet die wel converteert? Tim Kieft vertelt het je in deze video. In de (video)reeks ‘115x Sterker uit de Crisis’ geef ik praktische tips die je kunt inzetten om straks

Hoe maak je content die hoog scoort? [Sterker uit de Crisis #1]
Hoe maak je content die wel hoog scoort in Google? Ik vertel je over twee manieren waarop je content kunt maken die je hoog in Google laat positioneren. In de (video)reeks ‘115x Sterker uit de

Waarom is SEO een continu proces?
Waarom zoekmachineoptimalisatie een voortdurend proces is? De beste restultaten bij zoekmachineoptimalisatie worden behaald op het moment dat tijd, uren en kunde worden gecombineerd in een project. Daarbij is het van groot belang je voortgang te