Online Marketing Blog

doelstellingen formuleren

Doelstellingen formuleren

Snel naar: Hoe bereik ik mijn doel? Je wilt prestaties binnen je organisatie verbeteren en directe bijdrage leveren aan de bedrijfsdoelstellingen? Daarnaast wil je dat iedereen zich concentreert op hetzelfde doel en dat er een

Lees verder »
Zoekwoorden bepalen

Zoekwoorden onderzoek: dé handleiding

De handleiding voor een zoekwoorden onderzoek Inhoudsopgave Zoekwoorden onderzoek is een van de eerste stappen die gezet moeten worden voordat je tekst gaat schrijven voor je website. Zomaar lukraak beginnen kán, alleen zie ik vaak

Lees verder »
Buyer persona maken

Hoe maak je een buyer persona?

Hoe maak je een buyer persona voor je marketingplan? Je kunt niet aan “marketing doen” zonder te weten wie je wilt bereiken en te begrijpen wat hun motieven, uitdagingen en doelen zijn. Zodra je hiervan

Lees verder »
Meer klanten uit leads

Meer klanten uit je gekwalificeerde leads

Meer klanten uit je leads Maak klanten van je gekwalificeerde leads De ‘Close’ fase van de inbound marketing methodologie is van cruciaal belang. Dit is het deel waar je de gekwalificeerde websitebezoekers en leads omzet tot klanten,

Lees verder »
Seo ongeschikt, voor wie?

Voor wie is SEO ongeschikt?

Dat SEO een bedrijf kan maken of kraken is bij veel mensen bekend. 70% van de bedrijven faalt. En wat blijkt uit onderzoek van Will Coombe onder 1.000 bedrijven in de UK? Bijna voor ieder

Lees verder »
Scroll naar top