Online Marketing Blog

SEO tools die ik graag gebruik
De tijd dat SEO eenvoudig was is al lang voorbij. Vroeger kon je zoekwoorden kiezen, je site hiervoor optimaliseren en wachten. De bezoekers kwamen dan min of meer vanzelf.Als je daarnaast de moeite nam om

Zoekwoorden onderzoek: dé handleiding
De handleiding voor een zoekwoorden onderzoek Inhoudsopgave Zoekwoorden onderzoek is een van de eerste stappen die gezet moeten worden voordat je tekst gaat schrijven voor je website. Zomaar lukraak beginnen kán, alleen zie ik vaak

Hoe maak je een buyer persona?
Hoe maak je een buyer persona voor je marketingplan? Je kunt niet aan “marketing doen” zonder te weten wie je wilt bereiken en te begrijpen wat hun motieven, uitdagingen en doelen zijn. Zodra je hiervan

Meer klanten uit je gekwalificeerde leads
Meer klanten uit je leads Maak klanten van je gekwalificeerde leads De ‘Close’ fase van de inbound marketing methodologie is van cruciaal belang. Dit is het deel waar je de gekwalificeerde websitebezoekers en leads omzet tot klanten,

Schrijf niet voor Yoast met de korte achternaam
Content schrijven is nog steeds een van de beste, zo niet de allerbeste, strategie om hoog te scoren in Google. Google smult van goede content. Liefst lang (>2000 woorden) met heel veel interne en externe

Voor wie is SEO ongeschikt?
Dat SEO een bedrijf kan maken of kraken is bij veel mensen bekend. 70% van de bedrijven faalt. En wat blijkt uit onderzoek van Will Coombe onder 1.000 bedrijven in de UK? Bijna voor ieder