Online Marketing Blog

Meer gekwalificeerde leads uit je websitebezoekers
Hoe krijg je meer en beter gekwalificeerde leads? Zet website bezoekers om in gekwalificeerde leads Na het aantrekken van de juiste bezoekers naar je website, gaat nu het echte werk beginnen: het converteren van bezoekers

Leads krijgen met content [checklist]
Een aantal jaar geleden heb ik besloten mijn search engine advertising campagnes te stoppen om te starten met een voor mij toen nieuwe manier van marketing: leads genereren door contentcreatie. Gedurende een jaar heb ik

On-page SEO vs Off-page SEO. Wat zijn de verschillen?
On-page SEO vs Off-page SEO. Wat zijn de verschillen? On-page SEO en Off-page SEO zijn begrippen waar je mee te maken krijgt als je met zoekmachineoptimalisatie aan de slag gaat. Het zijn eigenlijk twee componenten

SEO: title tag en meta description
Start je met SEO, dan krijg je al snel te maken met een ‘berg aan SEO-termen’. Als online marketing coach helpen wij je hier graag doorheen. In de blogreeks SEO voor dummies leggen we telkens andere begrippen

Waarom zou je adverteren op je eigen merknaam in Google Ads?
De vraag wordt vaak gesteld: “Waarom zou ik adverteren op mijn eigen merknaam?”. Organisch heb je misschien een toppositie, dus betalen voor een plek bovenaan in Google lijkt niet helemaal logisch. Het adverteren heeft toch

Waarom 70% van de bedrijven faalt
Het aantal bedrijven in Nederland is nog nooit zo hoog geweest als nu. In het afgelopen jaar kwamen er zo’n 100.000 ondernemingen bij. Dat komt vooral door de grote toename van zzp’ers tot ongeveer 1,3